Verze pro tisk

Přihlášovací jméno:


Heslo:


Internetová poradna

Zkušenosti z práce linek důvěry ukazují, že některým lidem nevyhovuje přímý (i když anonymní) způsob práce. Důvodů může být hned několik. Řada lidí nechce svůj problém s nikým rozebírat, jiným jde pouze o získání informací, dalším nevyhovuje rozhovor a lépe se vyjadřují psaným slovem. Pro tuto skupinu klientů je od roku 2003 zřízena e-mailová poradna. Její činnost probíhá takovým způsobem, že zájemce zašle do e-mailové schránky naší linky zprávu s otázkou. Pracovníci linky na jejím základě zpracují odpověď, kterou zašlou na adresu, ze které zpráva přišla, popřípadě na jinou uvedenou adresu elektronické pošty. Na přání klienta může být odpověď umístěna i na tyto webové stránky v sekci Odpovědi, a on se tak vyhne nebezpečí zachycení zprávy nepovolanou osobou.

Tato forma styku přináší řadu výhod. Klient si sám podle potřeby volí míru svojí anonymity. Ke zpracované odpovědi se může i opakovaně vracet, situaci znovu uvážit a přehodnotit svoje postoje. Platí však, že odpověď může být kvalitní do té míry, jaké došlo zadání. Neúplné a nejasné informace se na rozdíl od přímého rozhovoru obtížněji doplňují a je také vyšší nebezpečí, že nebudou správně pochopeny.

Můžete zaslat svůj dotaz na naši adresu sos@zlin.cz nebo využít připravený formulář.


Počet návštěv: 7791
Powered by CMComplex and CMSimple Nahoru